Search your favorite song for free

1. Nicki Minaj Speaks Lyrics

Nicki Minaj Speaks Lyrics

RedOne Let's go to the beach, each Let's go get a wave They say, what they gonna say? Have a drink, clink, found the Bud Light Bad bitches like me, is hard to come by The Patrón, own, let's go get i



2. Nicki Minaj Speaks Lyrics

Nicki Minaj Speaks Lyrics

RedOne Let's go to the beach, each Let's go get a wave They say, what they gonna say? Have a drink, clink, found the Bud Light Bad bitches like me, is hard to come by The Patrón, own, let's go get i



3. Nicki Minaj Speaks Lyrics

Nicki Minaj Speaks Lyrics

RedOne Let's go to the beach, each Let's go get a wave They say, what they gonna say? Have a drink, clink, found the Bud Light Bad bitches like me, is hard to come by The Patrón, own, let's go get i



4. Ease Up (feat. Nicki Minaj) Lyrics

Ease Up (feat. Nicki Minaj) Lyrics

Where my niggas that getting they G's up (G's up) In the back when you rollin' your trees up (trees up) Where my niggas that getting they freeze up And gettin' they tease up, just tell em to ease up (



5. I Just Borrow (feat. Nicki Minaj) Lyrics

I Just Borrow (feat. Nicki Minaj) Lyrics

Okay so what's a Barbie to do, I mean? It's like, it's like I'm the baddest Barbie in the fucking world I mean, this is some vintage Nicki Minaj shit, throwback shit I mean come on now it's Barbie bit



6. Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida) [Sidney Samson Remix] Lyrics

Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida) [Sidney Samson Remix] Lyrics

So many girls in here Where do I begin? I see this one, and I'm 'bout to go in Then she said, I'm here with my friends She got me thinkin' and that's when I said, "Where dem girls at, girls at" (OOOOO



7. Light My Body Up (feat. Nicki Minaj & Lil Wayne) - Cedric Gervais Remix Lyrics

Light My Body Up (feat. Nicki Minaj & Lil Wayne) - Cedric Gervais Remix Lyrics

Track art Light My Body Up (feat. Nicki Minaj & Lil Wayne) David Guetta Buy for 12, 00 MXN SUBSCRIBE Yo, I just started my sentence like a capital letter Got bars for years, I hope you send me a lette



8. Light My Body Up (feat. Nicki Minaj & Lil Wayne) - Cedric Gervais Remix Lyrics

Light My Body Up (feat. Nicki Minaj & Lil Wayne) - Cedric Gervais Remix Lyrics

Track art Light My Body Up (feat. Nicki Minaj & Lil Wayne) David Guetta Buy for 12, 00 MXN SUBSCRIBE Yo, I just started my sentence like a capital letter Got bars for years, I hope you send me a lette



9. No Broken Hearts (feat. Nicki Minaj) Lyrics

No Broken Hearts (feat. Nicki Minaj) Lyrics

Oh baby (this is a star studded) oh baby (collaboration) I know that you've been hurting (I'm Nicki Minaj) Oh baby (that's Bebe) oh baby (let's go) I know that you've been hurting No broken hearts in



10. Run Up (feat. PARTYNEXTDOOR & Nicki Minaj) [Big Fish Remix] Lyrics

Run Up (feat. PARTYNEXTDOOR & Nicki Minaj) [Big Fish Remix] Lyrics

They thought that you was a shy girl Until I made you my girl Girl you pushed me like a big button 'Til I cuffed you like you did somethin' You ain't gotta wait for it You ain't gotta wait for me to g



11. Run Up (feat. PARTYNEXTDOOR & Nicki Minaj) - Big Fish Remix Lyrics

Run Up (feat. PARTYNEXTDOOR & Nicki Minaj) - Big Fish Remix Lyrics

They thought that you was a shy girl Until I made you my girl Girl you pushed me like a big button 'Til I cuffed you like you did somethin' You ain't gotta wait for it You ain't gotta wait for me to g



12. Run Up (feat. PARTYNEXTDOOR & Nicki Minaj) - Big Fish Remix Lyrics

Run Up (feat. PARTYNEXTDOOR & Nicki Minaj) - Big Fish Remix Lyrics

They thought that you was a shy girl Until I made you my girl Girl you pushed me like a big button 'Til I cuffed you like you did somethin' You ain't gotta wait for it You ain't gotta wait for me to g



13. Run Up (feat. PARTYNEXTDOOR & Nicki Minaj) - Big Fish Remix Lyrics

Run Up (feat. PARTYNEXTDOOR & Nicki Minaj) - Big Fish Remix Lyrics

They thought that you was a shy girl Until I made you my girl Girl you pushed me like a big button 'Til I cuffed you like you did somethin' You ain't gotta wait for it You ain't gotta wait for me to g



14. Run Up (feat. PARTYNEXTDOOR & Nicki Minaj) [Big Fish Remix] Lyrics

Run Up (feat. PARTYNEXTDOOR & Nicki Minaj) [Big Fish Remix] Lyrics

They thought that you was a shy girl Until I made you my girl Girl you pushed me like a big button 'Til I cuffed you like you did somethin' You ain't gotta wait for it You ain't gotta wait for me to g



15. Letting Go (Dutty Love) featuring Nicki Minaj Lyrics

Letting Go (Dutty Love) featuring Nicki Minaj Lyrics

Ay' Yo Sean, You Mr. Kingston Dutty, dutty, dutty love love I'm feeling like you letting go Dutty, dutty, dutty love love I'm feeling like you letting go Dutty, dutty, dutty love love I'm feeling lik



16. Get Wit It (feat. Smiley & Nicki Minaj) Lyrics

Get Wit It (feat. Smiley & Nicki Minaj) Lyrics

yeah, ooh! ooh! Smiley face! Get wit it! Get wit it! He hate it, I don't care! I love it, we here! She like it, I know! Get wit it, or get rolled o! Get wit it, or, get wit! x3 Get wit it! Shawtie wha



17. Side To Side (feat. Nicki Minaj) Lyrics

Side To Side (feat. Nicki Minaj) Lyrics

I've been there all night, Ariana I've been there all day, Nicki Minaj And boy, got me walkin' side to side Let them hoes know I'm talkin' to ya See you standing over there with your body Feeling lik



18. Slumber Party (Feat. Nicki Minaj) Lyrics

Slumber Party (Feat. Nicki Minaj) Lyrics

Banana boat full of blow, banana clip to cut yo' throat Banana dro, come take a smoke, banana diamonds yellow coke Heavy snow that berry blow that cherry coke got stupid dough Plenty mo', you think I



19. Slumber Party (feat. Nicki Minaj) Lyrics

Slumber Party (feat. Nicki Minaj) Lyrics

Banana boat full of blow, banana clip to cut yo' throat Banana dro, come take a smoke, banana diamonds yellow coke Heavy snow that berry blow that cherry coke got stupid dough Plenty mo', you think I



20. Slumber Party (feat. Nicki Minaj) Lyrics

Slumber Party (feat. Nicki Minaj) Lyrics

Banana boat full of blow, banana clip to cut yo' throat Banana dro, come take a smoke, banana diamonds yellow coke Heavy snow that berry blow that cherry coke got stupid dough Plenty mo', you think I